Šifra proizvoda: sc290097_c

BICIKL SCOTT SPARK RC TEAM black

Home Bicikli MTB bicikli BICIKL SCOTT SPARK RC TEAM black
  575.880 RSD
Dodaj na listu želja
Podeli Sa prijateljima
  • Detaljan opis
  • Specifikacija
  • Deklaracija



BICIKL SCOTT SPARK RC TEAM

( SC290097 )

MTB Full Suspension

Full Suspension MTB bicikli su u srži svega što volimo u Scott-u. Od laganih trkačkih bicikla, do spustova iz snova, ako želite biciklu za staze, imamo ono što vam treba.

Živeti u skladu sa imenom Spark RC nije lak zadatak, ali ova nova verzija to čini sjajno. Potpuno nova Spark RC linija sastoji se od bicikala koji ima samo jednu stvar na dnevnom redu, čistu trkačku brzinu. Izuzetno lagan, ultra-integrisan i ultra-sposoban, ova nova vrsta Cross-Country trkačkih bicikala je kao nijedna druga do sada.

 

Spark RC

XC / Cross-Country

Scott Cross Country bicikli osvajali su svetske kupove, svetska prvenstva i olimpijske medalje. Saznajte šta čini ove trkačke mašine najtraženijim od strane sportista širom sveta.

 

Spark RC Team

Novi Spark RC Team je savršena mešavina vrhunskog karbon-inženjeringa, nikada ranije viđenih nivoa integracije i prave količine tajnog sosa. Želeli smo da ovu platformu učinimo bržom nego ikad pre i uzbrdo i nizbrdo. Povećanjem hoda, usavršavanjem geometrije i primenom inputa najboljih svetskih sportista, napravili smo najbolji cross country race bicikl od svih cross country race bicikala. Ako mislite da je brzo zabavno, onda će vam se svideti ova vožnja.

 

● INTEGRATED SUSPENSION TECHNOLOGY

Svi NOVI Spark modeli poseduju Scott patentiranu tehnologiju integrisanog vešanja. Ne samo da ovo čini bicikl fantastičnog izgleda, već nam omogućava da zaista poboljšamo performanse vešanja bicikla. Možemo da konstruišemo ramove sa nižim položajem amortizera, što snižava centar gravitacije. Rezultat je bolje rukovanje i stabilnija vožnja krajnjeg korisnika koja uliva samopouzdanje. Takođe će zaštititi vaš amortizer od elemenata kada se vreme i staza pokvare!

 

● EVOLAP CARBON TECHNOLOGY

Dizajnirali smo Spark da ima dve glavne konstrukcijske zone – zonu krutosti i zonu male težine. Kroz strateško ojačanje karbonom u zoni krutosti, možemo sebi priuštiti da zaista smanjimo težinu u laganoj zoni. Neke oblasti rama imaju manju debljinu od kreditne kartice!

 

● SYNCROS FRASER IC

Novi Spark ima potpuno novu Syncros Fraser iC combo. Integracija kablova predstavlja brojne jedinstvene probleme i Fraser je delimično dizajniran da reši ovo. Dizajneri Syncros-a su radili na obliku kako bi omogućili kablovima da teku ispod volana i oko bočnih strana lule pre nego što nestanu u šoljama volana sa integrisanim plastičnim delovima kako bi bile čiste i efikasne. Ovo izbegava savijanje ili pregibe u kablovima i obezbeđuje minimalistički prednji kraj. Svi naši volani i lule imaju više opcija za montažu računara, svetla i kamere na vrhu ili ispod volana.

 

● CROSS COUNTRY GEOMETRY

Gledajući raspored rama uopšte, uzeli smo godine povratnih informacija od najbržih sportista na svetu da bismo razvili novu Spark RC geometriju. Jedan od glavnih ciljeva za bicikl je bio da ima platformu dizajniranu oko 120 mm hoda suspenzije napred i pozadi. Prioritet je bio veći hod vešanja za sve tehničkije trkačke staze. Rezultat je najsposobniji XC race bicikl ikada, i najlakši na tržištu sa 120 mm prednjim i zadnjim vešanjem sa samo 1870 g sa amortizerom. Radeći sa sportistima kao što su Nino Schurter, Kate Courtney i ostatak SCOTT SRAM MTB trkačkog tima, uspeli smo da tačno odredimo šta smo želeli u smislu geometrije. Želeli smo najdinamičniji od XC bicikala, tako da smo imali za cilj da imamo rešenje za geometriju koje ne žrtvuje ništa u smislu efikasnosti kada treba da usporite ili poletite na tehničke uspone, dok sportistima pružamo bezbednu vožnju koja inspiriše samopouzdanje na spuštanju. Prema onome što nam je rečeno, pogodili smo u centar.

 

● TWINLOC SUSPENSION SYSTEM

Spark karakteriše Scott TwinLoc Suspension System. TwinLoc sistem je vlasnički SCOTT Suspension System koji radi tako što povezuje amortizer, viljušku i na kraju ram preko daljinskog upravljača. Sa daljinskim upravljačem, korisnik ima mogućnost da bira između tri režima vožnje, Descend, Traction Control i Lockout, efektivno menjajući geometriju bicikla, amortizaciju vešanja i krivu opruge istovremeno. Naša nova poluga karateriše takođe dropper post aktiviranje ispod volana. Ovo ergonomsko rešenje stavlja sve kontrole bicikla na jedno mesto, čineći ih lako dostupnim u hodu.

 

● DEVIL IN THE DETAILS

Mnogi drugi mali detalji zaista čine da Spark RC bicikl treba imati. Ima mesta za dve boce za vodu, i integrisani axle tool, i veoma pametnu zaštitu rama između ostalog! Naš razvojni tim se zaista pobrinuo da maksimizira vrednost sa ovim biciklom i u tome su uspeli!

 

Glavne Karakteristike

  • Spark RC Carbon HMF Frame
  • FOX 34 SC Float Perf. 120mm Fork
  • FOX Nude 5 EVOL, 120mm, TwinLoc
  • Shimano XT 12 Speed
  • Shimano XT Disc Brakes
  • Syncros Silverton 2.5 TR Wheels
  • Maxxis Rekon Race Foldable Tires
  • Syncros Parts

Specifikacija

  • SCOTT SPARK RC TEAM
  • veličina točka: 29"
  • Broj brzina: 12
  • Ram: Spark RC Carbon HMF / Integrated Suspension Technology / Flex Pivot / Adjustable head angle / Syncros Cable Integration System / BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
  • Viljuška: FOX 34 SC Float Performance Air Grip / 3-Modes / Kabolt 15x110mm axle / 44mm offset / tapered steerer / Reb. Adj. / Lockout / 120mm travel
  • Zadnji amortizer: FOX NUDE 5 EVOL Trunnion / SCOTT custom w. travel / geo adj. / 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend
  • Daljinske komande: SCOTT TwinLoc 2 Technology / 3 Suspension modes
  • Ležaj viljuške: Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System / +-0.6° head angle adjustment
  • Zadnji menjač: Shimano XT RD-M8100 SGS / Shadow Plus / 12 Speed
  • Prednji menjač: -
  • Ručice menjača: Shimano XT SL-M8100-IR / Rapidfire Plus / Ispec EV clamp
  • Kočnice: Shimano XT M8100 Disc / Shimano SM-RT66 / 6 Bolt / 180/F and 160/R
  • Prednji lančanik: Shimano XT FC-M8120-1 / Hollowtech 2 / 32T
  • Ležaj/osovina srednje glave: Shimano SM-BB71-41A / shell 41x92mm
  • Volan: Syncros Fraser 2.0 XC Alloy 6061 D.B. / Flat Bar / 8° / 740mm / Syncros Performance XC lock-on grips
  • Lula volana: Syncros XC 2.0 / Syncros Cable Integration System / -12° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
  • Pedale: -
  • Cev sedišta: Syncros Duncan 2.0 / 10mm offset
  • Sedište: Syncros Belcarra Regular 2.0
  • Točkovi: Syncros Silverton 2.5-30 6 Bolt / F: 15x110mm, R: 12x148mm / 30mm Tubeless ready rim / 28H / Micro Spline / Syncros Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
  • Lanac: Shimano SLX CN-M7100
  • Zadnji lančanik: Shimano SLX CS-M7100-12 / 10-51 T
  • Gume: Maxxis Rekon Race / 29x2.4" / 60TPI Foldable Bead / Tubeless Ready / EXO
  • Težina: 11.7 (Tubeless setup) kg

 

Tehnologije:

 

● TWINLOC SUSPENSION SYSTEM

Sa TwinLoc-om, vozač može efikasno da kontroliše kompletan ram, viljušku i zadnji amortizer kao sistem. Zašto je ovo važno? Bicikl sa hodom suspenzije od 150 mm, pravilno podešen, ima više sag-a od bicikla sa 130 mm travel-om. To je onaj extra travel koji čini vožnju zabavnijom i sposobnijom na spustovima, ali veći sag ima ogroman efekat na geometriju bicikla i performansi pri penjanju. Tu je TwinLoc bitan.

TwinLoc pomaže u upravljanju efektom sag-a na nekoliko načina. Dok većina sistema samo povećava kompresiju pri malim brzinama u nastojanju da postigne efikasnost pedaliranja, TwinLoc nam omogućava ne samo da promenimo prigušivanje kompresije, već i da promenimo krivu opruge, dinamički menjajući geometriju bicikla. U Trail režimu, amortizer nije samo čvršći, već ima i dinamički manji hod. Bicikl je viši, održava strm ugao sedišta za te uspone i postaje agilniji. Takođe nudimo treći režim full lockout za vožnju uzbtdo na najefikasniji mogući način.

Ova jedinstvena podešavanja optimizuju geometriju penjanja, čak i na biciklima za duža putovanja. Možemo da eliminišemo "long travel effect" koji može da vam ugrozi efikasnost pedaliranja, ali vam ne oduzimamo potpuno zabavni 150 mm ravel kada ga usmerite nizbrdo. Od podešavanja za trku, do vožnje za ručak, do uništavanja staze posle posla, mogućnost prebacivanja iz režima u režim u zavisnosti od profila staze pritiskom na polugu je ključno za bržu vožnju i prokleto dobar provod.

 

● NUDE SUSPENSION TECHNOLOGY

Amortizeri sa NUDE tehnologijom se ugrađuju u SCOTT bicikle sa zadnjom suspenzijom skoro dve decenije. Blisko sarađujući sa našim partnerima za suspenzije, nastavljamo da unapređujemo ovu tehnologiju, tako da ćete uvek imati najbolju podršku u ponudi, bilo da se trkate na Svetskom kupu na najvišem nivou ili idete na veliki dan u planinama.

 

● EASY SHOCK ACCESS

Pristup amortizeru preko BB područja je olakšan kroz otvor. Ovo olakšava podešavanje rebound-a, kompresije, udarnog pritiska i instaliranje ili zamenu kabla za naš TwinLoc Suspension System.

 

● ADJUSTABLE HEAD ANGLE

Sa novim Sparkom, možete podesiti ugao glave za 0,6 stepeni slabije ili strmije. Ovo se može uraditi bez sečenja kablova ili odzračivanja kočnica. Sve što treba da uradite je da rastavite volan, zarotirate šolje lažaja za 180 stepeni i ponovo ih sastavite.

 

● SINGLE PIVOT SUSPENSION LAYOUT

Full suspension bicikl nikada neće imati uspeha bez dobrog dizajna vešanja. Od prve vožnje zaljubili smo se u Spark-ov single pivot layout. Godinama kasnije, i dalje verujemo da je za tehničke cross-country trke i brz, snažn singletrack to najbolji pristup. Raspored vešanja Spark-a ima veoma specifičnu i dokazanu kinematičku i manje neopruženu masu. Korišćenje flex pivot-a u sedalnoj cevi je idealno rešenje za bicikle u ovom opsegu travela. Ovo nam omogućava da zadržimo veoma lagan sistem dok i dalje obezbeđujemo optimalne performanse suspenzije.

 

● PATENTED INTEGRATED SUSPENSION SYSTEM

Integrisana platforma za amortizere nam omogućava da poboljšamo karakteristike vešanja bez žrtvovanja težine. Često, kada radite sa biciklima na ovom nivou, koncept marginalnih dobitaka postaje sve važaniji.

Za optimalne performanse amortizera, prenos snage mora biti najdirektniji mogući. Ono što želimo da izbegnemo su neefikasna usmerena kretanja, drugim rečima, bočna pomeranja (bočno u odnosu na smer kretanja) dok udar prolazi kroz svoju kompresiju.

Integrisani amortizer nam omogućava da ovo poboljšamo na nekoliko načina. Prvo, konstrukcija rama oko amortizera i pričvršćivača može biti dizajnirana da bude mnogo čvršća, smanjujući kretanje i podstičući efikasniji prenos snage. Takođe možemo dodati mnogo veće ležajeve na seat tube pivot, dodatno ojačavajući ovu oblast i smanjujući bilo kakvo nepotrebno kretanje. Naša integrisana tehnologija suspenzije nam takođe pomaže da konstruišemo ramove sa nižim položajem amortizera koji snižava centar gravitacije. Kao rezultat toga, bicikl ima koristi od boljeg upravljanja i stabilnije vožnje koja uliva samopouzdanje za krajnjeg korisnika.

Iako ovo može izgledati kao mala poboljšanja pojedinačno, zbir njihovih delova rezultira efikasnijim performansama amortizera. Dodatno, amortizer je u potpunosti zaštićen od bilo kakvih stranih elemenata. Kišna trka? Nema problema, bez obzira na to, vaš amortizer će nastaviti da deluje na najbolji mogući način.

 

● REAR AXLE TOOL

Naš alat za zadnju osovinu je bio osnovni deo naših bicikala godinama, sada je bolji nego ikad. Poseduje T25, T30 i imbus ključ 6 sve u jednom. Sa ove tri opcije možete podesiti sav pivot hardver i skoro sve ostalo što možete podesiti na biciklu.

 

● EVO-LAP TECHNOLOGY

Uz pravilan izbor materijala, osamdeset posto posla na izradi rame je urađeno. Ali preostalih dvadeset posto zahteva najviše naših napora. Iz tog razloga, naš izbor najnaprednijih karbonskih vlakana na tržištu praćen je intenzivnom upotrebom specifičnih alata, kao što je FEA (finite element analysis) softver, za mapiranje rasporeda karbona.

Pomoću FEA softvera možemo simulirati različite sile na virtuelnom modelu rama i u skladu sa tim prilagoditi konstrukciju rama. FEA softver nam omogućava da kreiramo kompletne virtuelne prototipove koji uključuju sve fizičke fenomene koji postoje u realnom svetu.

Sa našom Evo-Lap tehnologijom modeliramo ram za optimizaciju površine, simuliramo strukture cevi sa različitim orijentacijama slojeva, posmatramo rezultate korišćenja različitih konfiguracija i testiramo distribuciju sile u različitim delovima rama. Zahvaljujući ovom opsežnom kompjuterskom modelovanju, optimizovali smo slojeve karbona u svim delovima našeg rama. Kada su delovi spojeni zajedno u prvim prototipovima, rezultat je bio super lagan i kompaktan ram bez žrtvovanja krutosti, udobnosti ili otpornosti na udar. Čitav asortiman je imao koristi od naše Evo-Lap tehnologije.

 

 

Više o proizvodu: SCOTT

Tip / Namena Cross Country
Broj brzina 1x12
Pol Za muškarce
Visina vozača 165 - 175 cm ( M ), 175 - 185 cm ( L ), 185 - 195 cm ( XL )
Veličina točka 29"
Materijal rama Karbon
Tip kočnice Hidraulični disk
Amortizer Prednji i zadnji amortizer
Uvoznik Planet Bike Co d.o.o. Beograd
Zemlja porekla Taivan
Proizvođač SCOTT SPORTS
Copyright © 2024 by PlanetBike. Izrada sajta Smart Web. Sva prava su zadržana.